Maskerad på kåren

image79

En docka, en vampyr och en fé-prinsessa på maskerad.
(Vi var väldigt vita ja. En ovanlig syn!)

Det roligaste var faktiskt att klä ut sig. Sen var det ganska.. sådär. Kul att träffa Madde igen. Det är många från gymnasiet man aldrig pratar med längre och det är ganska tråkigt. Fast ikväll ska jag på nån.. återföreningsfest med gamla klasskompisarna från högstadiet och jag hoppas det blir skoj. Synd bara att jag mår så jäkla pissigt. Hoppas att jag inte åkt på nått. Mamma sade att jag såg febrig ut men jag vill inte kolla för, får jag veta att jag har feber, då blir jag bara ännu sjukare.

Will you let me be the princess of your kingdom? Eller.. the Klingon Empire helst. Det skulle inte sitta fel. Morr.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag kan äta en eller max två våfflor. Sen får jag inte i mig mer för då mår jag illa. Men det har blivit bättre med åren. Det var värre när jag var liten.

2008-03-17 @ 12:42:49
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Nymphaea

Aha. Ja man måste ju fråga.

2008-03-17 @ 15:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0