Klassträffen

image80

Jahapp. Lördagskvällens bild då (från Bogrens hemsida.) Martina, Linn, Tommy, Toni, jag, en mosad Matilda, Marcus och Henke (nej alla är inte med på bilden.)  "Klassåterträffen" var väl helt okej, Det var faktiskt rätt skoj att träffa det gamla folket igen.. även om vi var långt ifrån alla. Sju killar (tror jag) och fem tjejer (plus en som kom senare) var väl kanske hälften av alla men.. det räckte absolut. Vi hade i alla fall inte fått plats hemma i Matildas lägenhet innan om vi vart en enda person till :P
    Jag mådde i alla fall skitkasst. Hade feber (ja jag kunde inte låta bli att kolla..) och mådde illa :S Men jag försökte vara trevlig så gott det gick i alla fall även om det var svårt när vissa personer frågade ca hundra gånger om jag inte skulle med in på Bogrens och shejka loss. "Nej nej, jag vill inte. Nej jag orkar inte. Nej men seriöst, jag orkar verkligen inte. Hallå, jag har feber, jag orkar inte, det vore skitdumt!" Och när folk inte ger sig ändå.. då tycker jag att det blir jobbigt. Fast överlag var kvällen trevlig även om jag åkte hem rätt tidigt. Det får man göra ibland. I alla fall om man varit uppe och spytt halva natten innan. För att citera Oscar: "Du ser ju likadan ut på alla kort". Ja, det gör jag faktiskt men det var för att jag försökte hålla masken! Fler bilder kommer sen när bilddagboken torkat till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0