Kladdigt, igen.

Det är återigen dags för dagens visdom.
Eller, det kanske inte är så mycket av en visdom egentligen.. det är mer en förklaring på vad jag har gjort och det ska väl mest verka som avskräckande exempel för andra.

Hör nu på go vänner så ska jag för er berätta
vad den tösen gjorde, det är nån timme sen
men ännu lever minnet kvar i kökets alla möbler
Södra Ryd i Skövde, det var den tösens hem

Jag tog ett 1½ liters juicepaket ur kylskåpet, skruvade av locket och skakade.
Jag tror att det kan ha varit fel ordning.

Kommentarer
Postat av: Fröken Spruta

Jag utgår ifrån att ditt skaka följdes av spruta och torka av!?!?

Jag känner att jag börjar älska dig!! =)

2008-03-22 @ 09:33:18
Postat av: Carrolainen.

Asgarv!

2008-03-24 @ 19:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0