Dagen då Göteborg blev osäkert

Så vad dagen över. Vi fick åka hem igen när mamma fick ont i sina fötter! :D Nej, jag var faktiskt nöjd med dagen och hon likaså. Vi käkade på ett ställe jag alltid har tänkt att jag ska testa men det har inte blivit så att jag har gått dit. Det var gott. Som fan. Ska absolut käka där igen. Dessutom gjorde jag en massa fynd. Det kändes som att jag handlade hur mycket som helst men när jag tittade sen vad summan av alltihop blev så var det 666 kronor! Jag skämtar inte. Det var faktiskt rätt kul. Tänkte att jag kanske skulle dö på vägen hem eller nått.

Dagens fynd var i alla fall utan tvekan dessa skönheter:
image87

Hittade dom på KappAhl! 149 spänn kostade de. Visst, de är stenhårda och av dålig kvalitet men fungerar utmärkt som festivalskor. Dessutom tror jag de mjukar upp sig lite. Anyway, när jag stod i kö till kassan och precis skulle komma längst fram kom mamma springande med en liten lapp. 25% rabatt på valfritt damplagg. Priset för skorna slutade på ynka 112 kronor. Det tycker jag var ett bra pris! :D Då gör det liksom inget att de är hårda, dåligt limmade och aningen stora.. men vad gör man när 37 är för små och 38 är för stora? Man köper sulor och lägger i! :)

Kommentarer
Postat av: b

söta:)

2008-03-27 @ 16:16:36
URL: http://dunaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0