Öl och Husaren

Det var en trevlig kväll igår. Satt hemma framför datorn ett bra tag på dagen och fixade med Danger Avenues lastfm-sida. Det var skoj men det tog lite tid. Jag var ganska trött på att vara hemma då jag fick ett sms från Emma som tyckte jag skulle vara med och dricka öl hemma hos Anna på kvällen. Svårt val? Inte direkt. Drog hem till Anna och vi blev lite folk till slut ändå. Mysigt.
    Husaren nästa. Kvällens öl för 20 spänn. Det var Norrlands guld som jag vanligtvis inte tycker så jättebra om men kostar det 20 spänn så är det mesta gott. Jag hade med mig kameran hela kvällen men tog inte upp den en enda gång. Jag har verkligen.. lagt av mig med det där. Förut tog jag jämt bilder som en galning. Jag ska skärpa mig. Ska bli en galning igen. Kanske kan sno en bild eller två av Erik sen. Inte ens på Husarens hemsida hade det kommit upp bilder än. Vart är världen påväg!? : )
    På Hultsfred regnar det en massa har jag fått rapport om. Glad att jag inte är där!

Kommentarer
Postat av: erik

skäms... ;P

2008-06-13 @ 13:44:12
Postat av: Nymphaea

Ehum...

2008-06-13 @ 13:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0