Min tröjas äventyr

Idag på jobbet frös jag på morgonen.. as always. Så jag tog på mig min tröja över jobbkläderna och satte igång. Efter ett tag blev det varmare och jag tog av mig tröjan. Sedan gick jag runt å bar på den istället för att lämna den i personallokalen. Ganska dumt, inser jag nu efteråt. Jag glömde nämligen tröjan inne hos en dement dam som gömmer saker! Jag kom på efter nån timme att jag hade glömt den hos henne men när jag kom dit var den borta. Efter att ha letat igenom halva huset och hennes lägenhet två gånger utan resultat, trots att hon var väldigt hjälpsam och letade med mig, insåg jag att det bara fanns ett alternativ kvar. Hon måste gått ut och kastat ner tröjan i sopnedkastet. Jag gick ner i soprummet. GANSKA ÄCKLIGT med tanke på vad vi brukar slänga där.. och jajjamensan.. där låg tröjan bland matrester och blöjor.

Det blev tvättmaskinen för tröjan efter att jag skrattat en jäkla stund. Vilken tant va?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe...vem kan denna dementa tant vara??

2008-06-15 @ 22:04:09
Postat av: Nymphaea

Jag tror att du kanske kan lista ut det. Det är inte så svårt när man tänker efter. ehm.. 33. Så mycket säger jag.

2008-06-15 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0