Jaha. Och så är det.

God Damn. Idag sov jag länge. Det får man göra ibland men jag hade verkligen inte tänkt göra det idag. Skit samma, så blev det. Jag satte mig här och käkade frukost, eller ja, en skål yoghurt. Orkar inte äta mer när jag är hemma och inte ska göra nånting. De dagarna jag jobbar kan jag smälla i mig en bamseportion av allt, på morgonen. Som tur är.
    Det är dag 2 av min "lediga" vecka och dagen har fortfarande inte blivit bestämd. Jag får se vartåt det drar. Hur mycket roligt händer det egentligen på torsdagar, undrar jag? Kanske skulle ta en tur in till stan? Är där så sällan nu. Behöver ingenting iof så det kan väl vara därför. Eller, jag har ingen ork till att gå i affärer. Jag kanske är sjuk? Har så mycket att göra nu för tiden. Känns det som.. Så denna veckan är fanimej välbehövlig. Jag blir fattig som fasen när lönen kommer för att jag inte jobbat men jag klarar det. Got a deal with the devil.

Åh så kul detta blev.
    Fick fyra skivor på posten igår. Tre stycken hade jag beställt själv. En av dem var en present. Jag är ytterst tveksam till den och när jag rådfrågade en Depeche Mode-gillande vän fick jag ett väldigt tveksamt svar tillbaka. Fast jag tänkte såhär att om jag har jättelåga förväntningar och skivan är okej, så kanske jag tycker att den är lite bra i alla fall.. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0