Glädjenys

Fick just höra att jag såg gammal ut på bilden med mig och Yoko. Ser det inte själv men jag kanske ser gammal ut. Jag kanske är gammal? Jag känner mig inte speciellt gammal. Det är en ganska elak sak att säga med tanke på att jag är 20. Folk som är 50 måste ju då känna sig som femhundra år.

Dessutom tror jag att jag håller på att bli förkyld. Eller så har jag varit det ett tag. Rejält så, dessutom. Jag har nyst säkert en 50-60 gånger idag. Näsan rinner, halsen gör ont och ögonen är vattniga och röda.

Skit samma.
Jag är glad, åh så glad!
Grattis till BB och Johan.
Jag är så glad för er skull.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: b

hihi tack:D

2008-06-22 @ 18:51:14
URL: http://dunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0