Flashback till Stockholm


Jag sitter här och lyssnar på hela live-inspelningen av Kiss från i fredags i Sthlm. Kissexperten hade ett av sina fina moments igår och skickade det till mig. Jag sitter här och inser att det låter precis som det ska. Paulie går lite för långt ibland och det blir lite falskt här och var men jag kan inte låta bli att älska honom i alla fall. Han lägger in en massa "wooohoo" och "aaahoooaaah" i princip lite överallt och det är döcharmigt. Gene är så häftig så det nästan ryker om honom, och det märker jag bara av att lyssna! Eric gör ett kanonjobb vid trummorna och även hans sång fungerar! Tommy är för mig ganska anonym men grym på gitarr, så han gör naturligtvis precis vad han ska och inte mer. Mer behövs inte. Det bästa med att lyssna på det här är att jag var där.
    Dessutom sitter jag här för att det är för varmt överallt i solen och i skuggan fryser jag. Ska hoppa in i duschen tänkte jag men orkar inte. Känns meningslöst när man ändå kommer halvt rinna bort efteråt igen! Äh. Det är ju skönt att duscha.

Å nu kom Lick it Up.. Jag dör. Hopp och skutt!

Kommentarer
Postat av: b

johan har tankat hem den, det låter ju skiitbra:D

2008-06-03 @ 17:32:32
URL: http://dunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0