Feber och drakar

Dämit. Igår mådde jag jättedåligt på kvällen. Kände mig spyfärdig å yr i huvet. Dessutom frös jag så att jag skakade trots att jag satt invirad i ett täcke. Pappa tippade på uttröttning. Okej, jag var varit igång en massa det senaste. Flängt hit och dit, jobbat hårt och det känns som att jag aldrig är hemma. Men ändå. "Du är ung, du orkar", får jag höra hela tiden på jobbet. Jag kanske har intalat mig att det är så?
     Jag sov till halv tolv idag. Det var skönt. Har känt mig lite yr och hängig nu ikväll också. Kollade tempen. Jag hade en grad över mitt normala. Det är inte så farligt men å andra sidan kan jag tänka mig att jag hade ännu högre igår, så som jag satt och skakade.

Lite glädjande är i alla fall de två små paketen som hade hamnat i min trasiga brevlåda idag (ja, den gick sönder den natten den blev stulen så jag och mor har startat en "köp-ny-brevlåda-kampanj" för att far ska åka och köpa en ny.) Det ena var en skiva som jag sitter och lyssnar på just nu. Tori Amos. Carro är en av de personer jag känner som lyssnar på henne en massa och tjatar lite om henne ibland. Jag har knappt hört nått.. när jag tänker efter har nog de enda gångerna jag hört henne varit hemma hos Carro! Haha. Men fan, det är riktigt bra. Än så länge i alla fall. Det andra var ett PS2-spel. Herrn blev så glad när han hörde att jag gillade Spyro men blev sedan lite förskräckt när jag berättade att jag bara ägde två stycken.. varav det ena är "lånat" av en kompis lillasyster för typ.. sju-åtta år sedan. Hon har glömt det nu. Hoppas jag.
    Så jag tror att jag ska ta det lilla lugna ikväll och sätta mig framför mitt playstation en stund med världens bästa lila drake. Tack, Fröken Puma.


Kommentarer
Postat av: Dumle

Bergvägen är det, nummer 13.

2008-06-30 @ 23:05:07
Postat av: Anonym

Okej, Norra Bergvägen

2008-07-01 @ 14:19:29
Postat av: Carrolainen.

Duktig tjej. :)

2008-07-01 @ 23:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0