Doris föralltid



RIP Doris

Emmas pojkundulat jag blev fullständigt kär i förra helgen.. har dött. Han dog senare på natten efter att vi åkt ifrån Timmersdala. Jag börjar fundera på om anledningen till att han var så gosig och sökte kontakt och närhet möjligtvis kan ha varit att han kände vad som var på gång. Jag kommer sakna Doris nästan lika mycket som om han hade varit min. Inte en endaste dag har gått, sedan jag träffade honom, då jag inte ägnat honom en tanke. Puss på dig Doris. :(

Jag var dessutom på bio med Lotta idag och såg SATC-filmen. Jag har aldrig följt den serien. Jag trodde knappt jag hade sett något helt avsnitt. Har tyckt att hela alltet var ganska fjantigt. Trots detta tyckte jag att filmen var bra. Den var välgjord och genomtänkt. Det fanns lite onödiga grejer hit och dit men vilken film har inte det? Jag tänker inte gå på den igen som Lotta ska (haha) men den var värd att se faktiskt. Jag mådde bra efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0