Birdcage



Jag är verkligen inte på bra humör idag. Halsen och bröstet har känts som en klump.. och det är ingen gråtklump utan ångesklump. Inte så kul. Så därför har jag bestämt mig för att börja med rosenrot igen. Tyvärr. I alla fall ett tag. Det hjälpte förra gången. Kanske hjälper det nu. Hoppas.
    En bra sak är däremot att hur kass jag än känner mig så finns denna tjejen alltid där för att göra mitt humör bättre. Hela dagen har vi busat, bråkat och skrikit på varandra. Härliga bruden. Har bitmärken lite varstans. Det är mycket Yoko nu. Men jag gillar henne, hon är en bra vänninna. Fastän hon mest gillar radiomusik och inget bra jag lyssnar på. Då verkar hon mest sur. Äh.

Laddade upp en video med henne på youtube. Hon försöker äta upp kameran. Skoj.

http://www.youtube.com/watch?v=ejwbGkafSU0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0