Värmens i-landsproblem.

Värmebölja. Ingen annan klädsel än bikini rekomenderas om man inte vill fullständigt förgås. För mig i alla fall.
    Men vilka komplex det växer upp inom mig!
    Jag gillar verkligen inte att ha bikini på mig. Man visar allt. Jag gillar inte allt. Jag gillar inte mycket alls faktiskt. Känner mig blek, ful, tjock och oproportionerlig. Varför i hela fridens dagar känner jag så? Så himla ful är jag väl inte.. tjock är jag inte heller och oproportionerlig.. är vi inte alla det? Blek, det skiter jag egentligen i.. förutom när jag får på mig bikinin då jag känner mig så ful. Men vad ska jag göra när det känns som att jag dör med minsta lilla plagg till på mig?
    Jag kan titta mig i spegeln och tycka att "Nja.. jag ser inte så farlig ut." Men så fort jag kommer utanför dörren hemma så skäms jag och känner mig.. tja.. inte vacker. Illa. Kläder är allt bra ändå.

Kommentarer
Postat av: b

så känner väl alla som inte har ett fullständigt uppblåst ego eller grymt självförtroende. join the club. we have meetings!

2008-07-28 @ 21:09:04
URL: http://dunaway.blogg.se/
Postat av: Fröken Puma

Jag hoppas du tänker på mig!?



Man behöver dela sina mörka sidor med någon, och få höra att man inte alls är så hemsk som man själv tror, utan i själva verket är fantastisk!!

2008-07-28 @ 21:36:18
Postat av: Lotta

Jag håller med Britta. Det där är nog en välbekant känsla hos de flesta! Det är sånt man bara ser själv. Jag tycker iaf att du är jättefin!

2008-07-29 @ 11:46:50
Postat av: erik

för att hålla med föregående talare - det är saker du ser själv, som andra inte tänker på. du ser dig själv varje dag och har gjort så i snart 21 år. lär dig tycka om dina egenheter istället. :)



det gör jag.

2008-07-29 @ 16:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0