Oh Yoko

Dom tror
och hoppas
att det är Yoko


Det hoppas inte jag...
Älskade älskade hon.

Jag hör henne nu genom dörren..
Hon står där inne alldeles själv och kan väl inte alls förstå varför hon är deporterad dit
eller varför mamma och pappa kommer i omgångar och besöker henne
när det alltid har varit jag som suttit i långa sessioner med henne när hon vart där inne

Ursch.
Jag kan inte beskriva bättre hur jag känner. De har ingen aning om vad som är fel på mig. Inga prover hade visat något och undulatprovet tar flera veckor. Om det inte är fåglar jag är allergisk emot, då har de återigen ingen aning och måste gå ner i lungorna och gräva. Jag vill inte. Men jag vill heller inte vara utan min bästa tjej. Ursch. Ursch!!

Kommentarer
Postat av: b

tack för tipset om sidan! perfekt!



hoppas det inte är yoko! det är skitjobbigt att behöva sälja djur pga nån förbannad allergi. usch. och hoppas du slipper ha nån rotandes nere i lugnorna på dig.

2008-07-26 @ 09:28:31
URL: http://dunaway.blogg.se/
Postat av: Nymphaea

Japp, den är bra och har hjälpt mig en hel del. Det mesta finns där och hittar man inte vad man söker är det bara att fråga.



Ja.. och jag menar, jag tror itne vi kan sälja henne.

1. Hon är 4 år gammal (ganska gammalt för en undulat idag även om våra tenderar att bli äldre än så.)

2. Hon har inga fjädrar.. i omångar.

3. Hon har alltid varit ensam och bör väl egentligen träffa andra fåglar men vi tror inte att det går i hop med hennes.. humör.

4. Hon är min älsklingsgumma.. vafan ska vi göra? :(

2008-07-26 @ 11:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0