Off to Arvika

Sådär. I morgon bitti, tidigt som fan, åker jag och Gustav till Arvikafestivalen. Vi tänkte att vi inte behövde stressa. Gustav sa att "Det är väl inget man vill se som spelar först på torsdagen ändå." och jag höll med. Ack så fel vi hade. Det bandet jag huvudsakligen åker dit för att se.. spelar först på torsdagen. Däm däm däm. Fast nu har vi i alla fall varit och handlat. Knäckebröd och mjukost. Festivaldiet. Bäst.
    Jag ska försöka ta lite bilder å så men det blir antagligen mest inne på campingområdet. Det kan vara svårt att plåta på spelningarna eftersom min display fortfarande är hopplöst trasig. De hade inte fått in min beställda kamera än. Bror min skulle hämta den i helgen förhoppningsvis. Det är bra med kontakter!

Puss på alla! Jag kommer hem på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0