Jag har gjort nått dumt

Jag köpte en plattång när jag var på stan igår. Båda mina föräldrar tittade på mig som om jag hade tappat förståndet när jag berättade det för dem. "Menar du att det ens kan bli plattare än sådär?" Eh.. eh.. Jag vet inte! Vilket jäkla infall!! Femhundra spänn. Jag tänkte.. de dagarna luggen inte vill vara med riktigt. Äh. Jag vet inte. Det var nog dumt.


Jag har funderat en massa på det jag fick höra när jag var på KSS i torsdags. Att mina lungor var nere i hälften av sin normala funktion förra veckan. Det skrämmer mig. Tänk om de hade klappat ihop totalt? Det kändes ju inte långt därifrån. Tänk om jag inte hade gått till vårdcentralen när pillren inte hjälpte? Tänk om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0