Dead goat-ings and saker

Veeeeeem har kallblodigt mördat tre getingar ikväll!?
    Jo jag. Jag är lite halvstolt faktiskt. I min värld är de de enda djuren utan något som helst värde. Ändå får jag (efter mitt första glädjerus då jag hoppar och skriker) dåligt samvete. Illa. Men.. det är getingar.

Jag.. har.. lite ont i magen. Jag har mycket att tänka på. Jag ska begrava mig i min hjärna i några dagar och inte komma ut. Inte speciellt mycket i alla fall.

(Förresten har jag blivit faster igen! Världens minsta lilla tjej kom ut för två dagar sedan, alldeles för tidigt, och kände inte ens för att väga två kilo. Liten tös det där. En liten Filippa. Ska kanske hälsa på henne på sjukhuset imorrn. Hon måste stanna kvar där ett tag med tanke på att hon är i miniformat.)

Kommentarer
Postat av: G

Bra jobbat PB med mitt der getings...

2008-08-01 @ 10:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0