Dagens pärs var en pärs

Jag skrev detta på bilddagboken först och jag orkar inte skriva allting en gång till så jag kopierar. Shit the same. I want it here.

Jaha. Det är nått fel på mina lungor, okej. Inte ens den "äldre, erfarne lungläkaren" kunde ge svar på vad det var. Nånting syns på röntgenplåtarna som inte ska vara där. De tappade mig på åtta rör med blod idag (och fem igår så jag borde vara ganska tom på blod vid detta laget), grävde i halsen på mig för att få prov från tonsillerna, stoppade in en pinne i bihålorna för att få bakterieprov och tårarna sprutade på mig. Jag är så klen när det gäller sånt där och jag skäms över mig själv. Jag är så fjantig.
    Jag har blivit sjukskriven från jobbet och åkte dit idag för att lämna papper. Inte så kul. Jag vill ju jobba. Jag behöver jobba. Men jag får inte anstränga mig. Jag har ont nu. Jätteont. Och jag hostar. Har fått antibiotika (i flytande form eftersom jag fick panik när läkaren sa "kapslar") så det blir inte varken sol eller alkohol för min del på ett tag.
    Dessutom får jag inte träffa älsklingsbruttan Yoko. Min gullungeundulat står instängd i badrummet och jag får inte gå dit på några veckor. Hellre det än att lämna henne till någon annan hon inte känner. Nu hör jag ju henne i alla fall. Detta är för att utesluta möjligheten att jag är allergisk mot henne eller att jag fått nån parasit. VA!? Tro att jag inte skulle tåla henne? Vad ska jag göra nu när jag är hemma sjukskriven då? Att leka med henne är ju det jag gör!
    Jag ska tillbaka om en vecka och röntga igen. Jag hoppas att de inte gör nån magnetröntgen igen för det dära kontrastmedlet man får innan.. det var verkligen ingen behaglig upplevelse...

Fy bubblan vad jag är ledsen. Mina ögon är alldeles svullna och gråten sitter i halsen hela tiden. Fy fan.


 

Älska henne! Jag är så ledsen. Det får inte vara hon. Det får inte vara hon.
Vem skulle vi ge henne till? I princip alla vi känner har katt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0