Sunday

Good. Very good.
     Jag tror jag har insett något som är ganska bra. Tror jag. Eller om det är så så vore det väldigt bra för.. för flera personer. Bland annat mig. Så ego. Så jag är glad just nu. Glad åt en annan person. Så skönt.
Nu ska jag sluta prata om sånt som ingen förstår.
     Vilken dag. Vaknade ett antal gånger (ca 8) i natt av att en viss katt (Saga) anföll antingen min fot, hand eller knäskål. Hon är underbar den kissen.. men.. mentalt annorlunda. Var i alla fall inte så bakis när jag vaknade som jag igår trodde att jag skulle vara. Men sen kom världens huvudvärk. Det är först nu som den börjat avta.. tjugo i tolv på natten. Men lite får man väl tåla om det är självförvållat.
     Viggos fest var aningen annorlunda. Eller, det var kul men.. människorna var alldeles för olika tror jag. Fast det är ju skönt när man kan ha roligt åt folk åt också. Musiken ska vi inte ens gå in på... Det ska bli skönt att få tillbaka datorn med normal musik. Eller.. jag har ju ett ANTAL skivor om man säger så.. men ändå. På datorn har jag mer udda grejer.. Jag får datorn imorrn istället för i fredags. Jag längtar. Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Fröken Puma

Hhmm.. borde jag bli svartsjuk?

Och kattattacker är bra!!

2008-01-29 @ 03:31:25
Postat av: Lotta

Oj, jag trodde jag skrev nåt i stil med "säkert nåt för dig Cicci"
efter Jade Jaggers men det missade jag visst. Hihi.Är du upptagen i helgen eller kan du hjälpa mig med mitt hår nåndag? Föreslår söndag eftermiddag?

2008-02-01 @ 01:03:20
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja tänk om din mamma kunde ta hand om henne. Det vore nog det allra bästa! Nu har ju hennes pappa fått ta över alla hennes pengar också.
Då lär hon väl bli ännu galnare! De bara tar och tar från henne men ingen ger nåt.

2008-02-04 @ 00:08:34
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Lotta

Muddelvår-glass! Hihi. Låter jättegott!=) Citronsorbet kanske? Eller var är det han brukar äta den där Muddelvår? Det är nog bara jag som fått sorbet på hjärnan.

2008-02-04 @ 22:59:06
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0