Pjamas och sko-rea

Geez. Jag ska in till stan. Eh.. tänkte jag. Alltså det blåser som attans ute och det regnar dessutom. Det innebär att regnet inte rör sig ner mot marken utan snarare vågrätt genom luften. Jag har ingen motivation alls att ens klä på mig. Så här sitter jag i min pyjamas och skjuter upp att göra nånting nyttigt över huvud taget.
Jag skulle städat också. Hmm. Och lagat mina arbetskläder som en monsterhund hade sönder i tisdags. Tror inte det går att laga. Men vad gör man!?
Snart börjar Star Trek också. jag tror jag ska kika på det först.. och sen försöka hitta på nått att äta. SEN kanske jag kan åka in till stan. Men det är ju löning idag så det kommer antagligen vara fullproppat med folk och som ni vet så gillar jag inte folk. De är bara otrevliga och ivägen.

Jag var på stan igår också. Skulle kila lite på skorean och annan REA. Just det. Rea. Det blev ju det mesta förutom skor som jag fick ta med mig till jobbet sen.. (Gick direkt till jobbet efter min shoppingrunda.) Inte en enda grej var köpt på rean heller. Jag köpte en massa onödigt bös jag inte behöver istället. Så härligt det var! Min garderob går snart sönder. Byrån också. Och den extra garderoben jag fick eftersom jag inte får plats i min nuvarande. Fy. Jag måste rensa! Haha.

Ikväll kommer en ny dator hem till mig! (Förhoppningsvis) Så slipper jag denna å kan rota fram alla mina bilder å.. å.. ALL MIN MUSIK!!!
Äh. Last fm-radion har fungerat utmärkt så länge.

Kommentarer
Postat av: Fröken Tant

Folk är sannerligen bara ivägen!!

2008-01-26 @ 22:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0