Nytt år

Starten på det nya året blev ju bra i alla fall :)

På nått sätt så känns det dessutom rätt bra att inte ha nån ordentlig dator. Jag spenderar mycket mer tid i telefon nu än när jag satt vid msn. Och att prata i telefon är faktiskt mycket trevligare.. även om det kan bli fjantigt. Men det är absolut mycket trevligare.
Fast min röst dör. Men det är det kanske värt för att få vara fjantig en stund.

Mitt nyårslöfte är för övrigt att bli snäll. Eller, tanken var i alla fall så. Sen glömde jag av att säga det vid tolvslaget så det gills nog inte. Dessutom har jag redan varit taskig mot Chewbacca så det är nog för sent ändå.

Kommentarer
Postat av: Fröken P.

Betyder det att du vill ha mitt telefonnummer? =) Förresten så tänkte jag köpa en försenad julklapp till dig om det är ok? Det är en liten billig Connery-aktig present..

2008-01-04 @ 13:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0