No more teachers, no more books

J A G   K L A R A D E   T E N T A N !
Jag fixade det. I did. Det gick dessutom tydligen bra!
Fy fan vad skönt. Jag har varit skitorolig i en månad nu nästan för jag ville verkligen, verkligen inte göra om den. Den tentan var inte rolig. Det kändes dessutom som att det hade kunnat gå hur som helst med den. VG eller IG. No idea.
Nu slipper jag i alla fall tänka mer på det. Så skönt!

Ingen mer skola på.. öh.. ja, åtminstone ett halvår. Sen vet man aldrig vad det blir eller vart det bär. Jag är inte så hundraprocentigt sugen på Halmstad längre. Jag trivs äntligen rätt bra här. Tack Carro. Det är jätteskönt. Fast det var nästan lättare förut när jag var så himla inne på det. Haha. Vi får väl se. I'll keep you updated.

Jag pratar i telefon med Chewie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0