Touch of Gray

Kom precis hem från min granne Fatme. Vi har jobbat ihop på Käpplunda så det var kul att det var hon och hennes man som flyttade in i huset brevid oss. Hennes ungar är helt fantastiskt söta.. men det hör inte till saken. Jag gick över till henne för att lämna tillbaka en tallrik som hon lämnade till mig full med libanesiska spenat-och-lök-piroger (vet inte om de har nått speciellt namn men de är bland det godaste som finns.) Sen fastnade jag där i ett par timmar! Haha. Vi åt glass och kikade på huset och tittade på slutet av Bilar. Kul. Jag har aldrig sett bilar svimma förut. Visste ni att de ramlar över på långsidan, där dörrarna sitter? Fruktansvärt roligt.
    Innan dess var jag på stan. Slutade tidigt idag och kände för att driva runt där. I alla fall på morgonen. Fast efter jobbet gick jag till mor och far och käkade och sen kände jag inte alls för att dra runt på stan. Var inte alls på shoppinghumör. Men det är så det ska vara. För det är då jag kommer hem med flest kassar! Ville ha ett par skor men hade hela tiden i bakhuvudet att jag precis köpt kängor för 1 200 spänn så det blev inga skor. Istället köpte jag återigen en massa grejer jag inte behöver. Fast jag behövde en ny rökelsehållare för min gamla är kass. Borde slängt den när jag insåg att den var kass (efter en minut). Istället har jag använt en gammal vas med sand i. Men ny rökelse behövde jag inte. Har typ nio förpackningar som är nästan fulla just nu. Och hårborsten behövde jag också. Detta var en såndär hårborste som är bra för långt hår. Blev kär i Carros och ville ha en själv. När jag tänker efter behövde jag nog allt jag köpte.. för jag har ju absolut inget smink innan, inga hårprodukter och vem behöver inte ett jättelitet paket med svart pasta för femtio spänn!?

En grej som är bra med att shoppa i Skövde är att jag kommer aldrig hem med några skivor. De är för dyra här. Finns bara Åhlens och ska man köpa sina skivor där ska man tappa hjärnan först, eller skicka den på semester till Bali, Jamaica eller Kanada. Skivinköpen hör till Göteborg. Eller CDON... Dessutom lyssnar jag inte på skivor nu för jag är alldeles för exalterad över att ha tillbaka all musik på datorn just nu! Jag vet att jag tjatar om det men.. JAG ÄR GLAD FÖR SJUTTSINGEN!


And girl, listen to yourself. I believe you might have made the wrong desicion. Pushing things further into the future is absolutely not the best option. It will only make things worse. If not, please tell me in what way this can ever get better.
    I love you honey. You are a pearl, placed upon a piedestal in my heart, and you can never fall from it no matter how much you shiver. I HATE to see you feel bad although I do way too often. My heart is breaking down. I know it brakes yours as well. Some day it will not be able to mend again. I don't know what to do any more. I don't know how to help, or even how to be there for you.

image32


Listen to your heart and trust yourself  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0