Sympathy for the devil?

När jag åkte till jobbet idag gick Herr Kristdemokrat på. (Fd kommunalråd här). Jag lyssnade på Alice Cooper och undrade om Herr Kristdemokrat ansåg att han var satanist. Var jätteintressant. Sen kom Stones. Då undrade jag om Herr Kristdemokrat tyckte att Stones var satanister. Jag funderade så mycket att jag nästan missade att gå av bussen. Vilka förutfattade meningar jag har om kristdemokrater! :P Fördomsfulla Cicci här..

image41


image42

Visst ser de oerhört satanistiska ut? Enligt en websida Joni skickade till mig nån gång var Beatles och Led Zeppelin men allra mest Stones upphovet till satanismen! Typ.. Nått ditåt.

Efter jobbet drog jag in till stan. Det blev en dyr dag. Jag köpte en jacka (planerat) och den var inte så fasligt dyr men sen råkade jag köpa tre par skor också. Och det var inte ens meningen! Jag skulle köpa ett par skor att ha på jobbet men jag hittade inga billiga såna jag ville ha så.. det blev tre andra pjucks.. Jösses. Mamma frågade "Vart ska du ha alla skor hade du tänkt dig?" Jag tror jag får skuva in dom under sängen. Nu har jag nog femtio par. Kanske får räkna igen. Jag måste nog rensa. 40 par kanske är lagom.. men jag kan ju inte göra mig av med tio par skor!?!? Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0