Spegelblank onani

Idag städade jag hos ett par på jobbet.
Deras spegel var riktigt skitig så jag tänkte att jag skulle leta upp fönsterputsmedel.
Jag rotade lite, hittade en flaska och läste på den.

SKAKA
SPRUTA
TORKA AV


stod det på den.
Jag trodde jag skulle dö. Den stackars tanten var hemma och jag vågade inte asgarva så högt som min kropp ville eftersom hon utan tvekan skulle undra vad jag höll på med. Jag fnissade till, svalde skrattet och efter en lång stunds undertryckt skratt fick jag sätta mig ner för jag kunde knappt stå.

Vilken slogan.

Kommentarer
Postat av: Fröken Sprutis

HAHAHAHAHA!!!

Jag som helt saknar alla hämningar och spärrar när det gäller olämpliga gapskratt, skrattar just nu så jag hostar!!!

Jag älskar ordet spruta som verb, det är ett av dom roligaste orden jag vet. Jag funderar på att köpa en vattenpistol så jag kan spruta ner folk, men inte för att det är roligt att göra dom blöta och kladdiga, utan för att jag vill kunna säga att jag har sprutat ner dom.

2008-02-06 @ 09:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0