Muffins again

Jao. Jag gav dem en ny chans. De blev lite bättre denna gången, fast de blev nästan för bra denna gången. De blev som muffinsar "ska" vara. Det gillar jag inte heller. Lite kletiga ska de vara, dock inte så mycket som de förra var. Det var bara oklar smet. Men jag kan ju säga såhär ändå, för er som kan era grejer - det där är chokladmuffinsreceptet från Sju sorters kakor (lite modifierade dock.. som vanligt). Hur ofta blir de sådär höga? Jag har lyckats med det två gånger förut i hela mitt liv. Haha. De ska ju i princip sjunka ihop. Sedär. Känner mig duktig.

image49

Sen var Carl-Einar Häckner på TV. Mamma ropade att det var en intervju med Kalejnar på TV och jag sprang dit för glatta livet! Han är en fin pojk. När han fick frågan vad som var hans nästa projekt svarade han "Jag ska göra en kortfilm om klamydia... för ungdomar... i Skövde." Jag skrek "VA?" Haha. Här i Skövde är vi lyckligt lottade om vi får Kalejnar att informera oss om klamydia. Haha. Sen pratade han om att han funderade mycket på att bilda familj.. om tio år kanske han hade barn? Alltså, jag gillar inte riktigt det där med att gifta sig men vill han ha mig så.. okej då liksom!

image50


Kommentarer
Postat av: b

det är bara det numret. lätt som en plätt. allt som behövs! hehe.
fy fan för att vara student! senaste tiden har jag köpt kurslitteratur för närmare 2000 spänn! inte konstigt att ekonomin går åt skogen! en bok som man läser 20 sidor i och sen aldrig behöver mer. 200 spänn! aaargh!

(gullepluttkalejnar)

2008-02-25 @ 16:34:31
URL: http://dunaway.blogg.se
Postat av: b

jag glömde säga att jag åker hem näst-nästa helg, alltså den 7:e el 8:e mars. tar med biljetterna då så kan vi ju get together så kan du få dem!

2008-02-25 @ 16:35:17
URL: http://dunaway.blogg.se
Postat av: monica

jag får ALDRIG
så höga muffins.. Hm.. *avis*

2008-02-25 @ 19:04:22
URL: http://monni81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0