Kom nudarling.

Jag är så jäääävla full.
Jag är dock inte lika full som Carro.
Roligt.
Det är lite delvis mitt fel.Jjag bjöd henne på en halv flaska färdig Sex on the Beach. Den smakade inte Sex on the Beach men vafasen den var tvungen att drickas upp nån gång. Jag komer radera dett imorrnI know. HAHA: Alla andra har dragit till krogen och vi försrsöker få tag på n öppen Skövdepizzeria. Mycket svårt I tell you. Visst - Varda, men vi är itn 4inne i stan. Vi vill ah utkörning!! Jag är hungrig, dricker mintbaileys och saknar Lotta nått fruktansvärt.
Jag saknar Joniboi också. Jag älskar många människor och det jag är mest rädd för är att de kanske inte vet det. Jag är mycket dålig på att ringa och berätta sånt. Om jag orkar göra det imorrn så har jag ett par pers på min lista.

Jag har druckit alldeles för mycket idag och jag hoppas att folk fattar vad jag skriver. Och visst, det kanm vara fyllesnack men jag hoppas att så många som möjligt tar åt sig.

Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Fröken P.

Försöker du säga att du vill ha mitt telefonnummer? =)

2008-02-17 @ 10:48:42
Postat av: Nymphaea

Hahaha. Vi kan ju ringa till varandra under Stargate och kommentera alla roliga saker O'Neill säger och alla dumma ormmänniskogudar.
Eller Carters fina frill.

2008-02-18 @ 19:02:41
Postat av: Fröken Kompis

Absolut, det hade jag gillat mycket!!

Om du inte redan har Tele2, så hoppas jag du kan tänka dig byta till dom!? För jag ringer för 0kr/min inom Tele2/Comviq, så kan vi prata i timmar vaje dag medans vi ser på TV!!

Min trådlösa är gammal och trött, och batteriet är kasst, så jag ska köpa en ny trådlös är det tänkt, men jag får aldrig tummen ur..

2008-02-18 @ 19:13:30
Postat av: Carro!

såååå full var ajg väl inte? ;)

2008-02-27 @ 22:09:26
Postat av: Nymphaea

HAHAHA. Jooo! Fast int esådär så att det blev jobbigt. Jag tyckte det var jättekul. Speciellt dagen efter! Hahaha. HUNGRIG!!! XD

2008-02-28 @ 12:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0