Kiss my dentist

image44

Såhär ledsen blev jag imorse när de ringde från tandläkaren och berättade att de skulle borra en tredje gång i en och samma tand. Jag blev jätteledsen, ringde mamma och grät i en kvart i telefonen. Tur att man har mammor ibland. Jag fattar inte. De vet att jag är jätterädd för sprutor, vassa saker och har tandläkarskräck. Det står i deras jävla filer om mig! Nu kanske jag låter egoistisk men kan de inte vara EXTRA noga med att det blir rätt första gången då.. eller andra?! Hur många gånger ska jag behöva borra innan det blir bra? Jag har inte råd att hålla på och borra i en lagning som borde blivit rätt för sex år sedan. Fyy vad arg jag är. Inkompetenta jäkla skitfolk.

En glädjande nyhet var däremot att Kiss äntligen kommer hit! Fy vad jag har väntat!
image45

Stockholm Stadion 30e maj. Jag ska vara där, annars tänker jag köra över mina tår med en rullstol hela den dagen. Det förtjänar jag om jag inte tar mig dit. Men det är jobbigt att de kommer till Sthlm tycker jag. Det innebär att man måste skaffa plats på hotel eller vandrarhem. Känner ingen i huvudstaden som jag kan sova hos. Dumma dumma. Göteborg är mycket bättre. Fattar inte varför de inte drog till Ullevi. Kom igen, Gbg är så långt mycket ballare än sthlm någonsin kommer kunna bli. Alla tandläkare kommer säkert från Stockholm! Åh vad jag klagar. Haha. Deal with it!

Kommentarer
Postat av: Fröken Sugar Daddy

Din stackare, vilka dumma tandläkare du har!! Är dom ens legitimerade kan man undra..

Jo jag vet hur det är med konserter i Stockholm.. Det är som när jag ville åka på Rush och erbjöd mig betala både resan, konsertbiljetterna, hotell för två nätter, frukost, lunch, middagar, och nöjen på bl a Gröna Lund för den som ville åka med, dvs ALLA kostnader som hade uppstått, men ändå var det ingen som ville åka med..

2008-02-19 @ 20:20:32
Postat av: b

jag vet inte hur vi ska göra med biljetterna! jag har en tid hos optikern klockan elva som jag måste gå på. jag vill inte köa i jkpg för jag vet inte när eller hur eller var. jag funderar på att sitta och häcka vid datorn och telefonen, men det kommer ju inte att gå! hur fan ska vi göra? hur många från dig vill med?

2008-02-20 @ 11:39:35
URL: http://dunaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0