Att vara eller inte vara

Suck.
    Jag skulle sovit hos Anna och Carro. För hade jag gjort det hade det aldrig behövt hända. Det hände, det där som inte får hända. Jag får ju inte finnas, synas eller existera. Men nu existerade jag. På en buss dessutom. Jag och B diskuterade det där. På stan kan man ju gömma sig, hur löjligt det än är att hoppa in bakom en pelare. Fast jag tänker inte göra det. Nått så otroligt dumt. Men på bussen kan man ju inte komma undan. Vi var på samma buss och jag kunde ju inte bara strunta i att ta sista bussen bara för att han gick på. Han i vars universom jag skall raderas ut. Det funkar inte. Nån gång springer man faktiskt på varandra när man bor i en såpass liten stad som detta är.
    Jag blir arg för att jag har skuldkänslor. Jättearg. Jag ska också få finnas. Nått så dumt. Jag tänker finnas i allra högsta grad och jag tänker befinna mig vart jag vill om det så är på bussen, på stan, i skolan eller i min säng. Ingen har rätt att vilja att jag inte ska finnas. Jag kan inte gömma mig.
    Nu ska jag kasta bort mina skuldkänslor och jag pratar med vem fan jag vill och umgås med vem fan jag vill också. Isolera mig kommer jag inte göra för din skull. Jag finns här. Och kommer alltid finnas, även om jag dör. Försök inte radera mig för jag tror inte det funkar. Skulle kännas bättre om jag fick finnas till. Och varför ska jag ha skuldkänslor för nånting jag egentligen verkligen inte ska ha det för? Ärsch.

mys

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du.. jag vet inte ritkigt vad jag önskar mig. Den önskelistan mina päron fick var det lite dyrare saker med på så det är inget jag förväntar mig att få av dig. MEN! Vi brukar ju gilla samma saker så köp nåt du vill ha! Haha. Fast kanske inte musik då... ;P

2008-02-10 @ 00:44:30
URL: http://beetlejuice.blogg.se/
Postat av: Fröken Eddie

Jag är sanslöst glad att du finns!! Du är bland det roligaste och nog finaste jag stött på, på mycket länge!!

Och du kan få flytta in hos mig här sen, när vi gift oss, så slipper du träffa på såna du känner!? Det tycker jag är underbart med att bo här, jag stöter aldrig på en enda person jag inte vill stöta på, det är så härligt och fritt!!

Gillar du Iron Maiden? Jag beställde dubbel-DVD:n The Early Years igår för 53kr, det känns som ett fynd!! Och nu sitter jag och funderar på den nya Live After Death dubbel-DVD:n för 86kr..

2008-02-10 @ 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0