Lite av uppdateringen jag lovade




Synd att jag inte har någon bild på kläderna. De var väl inte direkt världens snyggaste men det hade varit kul i alla fall. Jag har inga bättre bilder att lägga upp på håret heller eftersom de finns i nån av pappas kameror men skit samma, you get the picture.
    I fredags hade vi redovisning av vårt projektarbete och nu är det ett program på TV om de grejerna vi jobbade med, spårtaxi-saker. Så eh, jag kanske borde kika på det. Får skynda mig då. Josse och jag spelade teater.. om man nu kan kalla det så. Vi gestaltade i alla fall våra personas. Det var ganska skoj för det var ingen annan som gjorde något sånt.

  • I fredags var jag på födelsedagskalas hos Viggo som fyllde 24 bast.
  • I lördags var Carro och jag i Göteborg på Danger Avenues releaseparty på Rockbaren. Det var skoj eftersom jag bara sett dom en enda gång förut fast känt herr Kissexperten i tre och ett halvt år snart. De kommer eventuellt till Skövde i april och spelar. Ska bli roligt! Hoppas det blir av bara. Kvällen avslutades med 0.30-tåget som blev försenat pga banarbete och fel signaler, vilket resulterade i att jag sov till klockan två på söndagen. Jag var trött. :P


Pojkarna minus trummis.
Han fick inte vara med på bild.. men så är det väl jämt när det gäller trummisar...

Kommentarer
Postat av: killen

snygging!

2008-12-01 @ 20:30:39
Postat av: Lotta

Du är fiiin! <3

2008-12-01 @ 21:53:47
URL: http://pytte.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0