Status update is coming soon

Okej, det gick bra att vara modell i torsdags. Jag var inte van vid det bara, shit. Klädbyten på några sekunder, koncentrera sig på både gång, musik och att visa upp både kläder, skor och frisyr. Nej, hjälp. Fast skulle jag få förfrågan igen skulle jag nog göra det. För skoj, det var det.

Jag lägger eventuellt upp några bilder senare idag. Jag hittar nämligen inte min kamera just nu. Å snart ska jag hoppa på en buss, 10.10 som ska ta mig till Jönlköping där jag har föreläsning kl 13.00. Sjukt tråkigt. Men men.

Jag är extremt dålig på att skriva av mig här på helgerna märker jag. Kanske är det just för att jag inte behöver skriva av mig på helgerna? Det kanske är då jag är lugn, harmonisk och nöjd med saker.. kan vara så.. kan vara så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0