Sent en lördagkväll

Gårdagen fick mig att inse saker. Att folk förändras. Det har alltid varit, och kommer alltid vara så. I alla åldrar under medelåldern. Igår var det bara så uppenbart att det var jobbigt att tänka på. Jag har förändrats lika mycket, jag säger inget annat. Men ändå. Det är synd. Saker chockerade mig igår. Verkligen.
    Annars var det en trevlig kväll, förutom att festen var så uppdelad i "oss" och "dem". Det blir så ibland, helt enkelt. Men det var bland annat det som verkligen fick mig att tänka. Sen tyckte Joni att jag skulle bli modell för att jag var så modelesque. Allt stämmde. Förutom längden. Erik tyckte då att jag skulle förlänga benen. Jag skulle inte ha något emot att ha 10 cm längre ben men.. AJ!

Sen hände något ska jag säga er. Något som aldrig hänt förut. Hör och häpna - Cecilia hamnade på Bogrens! Carolines pojkvän Mikael uppträdde med sitt band Projektet, Caroline betalade taxi dit och det var gratis att gå in. Sen hände något ännu mer otroligt. Cecilia sprang på sin bror! Det var första gången hon träffade honom ute. Tvåbarnspappa å allt... Haha! Jaja, det var en bra kväll och jag blev alldeles för full men skit samma, det var längesen sist.

Jag och Caroline

Böghög. Jesper, Joni, jag och Caroline

Brorsan och jag inne på Bogrens. Haha!



Erik hade min kamera i sin ägo hela kvällen så han har taigt alla tre bilderna här (och typ.. resten som fanns i kameran också!) Tänkte lägga upp två bilder till men här lade blogg.se av.. inte speciellt ovanligt. I alla fall, jag lägger upp fler bilder på bilddagboken så fort jag hinner. Fast imorrn ska jag och Erik till Göteborg. Lisebergs julmarknad och grejer. Så, vi får se när bilderna kommer upp! Godnatt! Nu är det banne mig dags att gå och lägga sig.
    (Idag när jag åkte buss hem idag var det reklam för en biluthyrningsfirma i bussen. Jag skrattade lite. Det var udda.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0