Politisk kommunikation

Det ser lovande ut. Kursen vi läser just nu i skolan har åtminstone börjat roligt. Politisk kommunikation. Perfekt för mig. Mina tankar spinner mer och mer runt tanken att det är det jag borde ägna mig åt. Men nej, trots mina ganska så starka mp-sympatier vill jag nog inte ägna mig åt bara ett parti. Jag skulle kunna jobba åt ett parti däremot.. som kommunikatör eller annat, där det inte spelar så stor roll vad för parti det är. Så länge det inte är kd är jag nöjd.. tror jag.
    Vi får se. Men mina tankar på att inte fortsätta med min utbildning har avtagit lite. Jag tror på det här. I alla fall idag.

Sen är jag orolig. Äh. Det kan bli bra. Det kan vara nada. Jag tror det. Vi märker det. Livet rullar på ändå.
    Nu ska jag dra ner på stan. Kika på grejer. Inhandla saker. Den här hösten har varit min sämta shopping-höst sedan 2003. Jösses. Men har man inga pengar att handla upp så kan man ju inte handla nånting. Det kan bara de som kommer med i Lyxfällan till slut men det verkar ju faktiskt inte så roligt.

Kommentarer
Postat av: erik

... arbeta som strateg/konsult... de får fina löner, har jag hört..

2008-12-05 @ 14:59:50
Postat av: Nymphaea

Joina Göran Persson kanske?

2008-12-06 @ 12:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0