Ja, jag äter långsamt!

Nä okej, jag ska trotsa mitt förra inlägg. Här kommer en liten studie öve min käke.


                                                                                   /Min mobil

                                                                                      /Gudrun


                                                                                        /Göran

(Okej, jag ser inte ut sådär i vanliga fall, jag suger ju in kinderna men ändå! Det där är det fan inte många som lyckas med.) Det är inte konstigt att mina tänder inte får plats. Det är inte heller konstigt att jag äter hälften så snabbt som alla andra. Jag ber om ursäkt när ni får vänta men det kan jag inte rå för, det får ju inte plats nånting där inne!
     Dessutom är Leo och Lotta jävligt heta på bild #1. Grrr.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh nostalgi över första bilden! Jag snor den nu till min blogg! <3

2008-12-11 @ 21:21:22
URL: http://pytte.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0