Hoppas att ni har roligare än mig

Fy vad jag har tråkigt. Kan ingen ringa och roa mig? Fast, det lär väl inte vara någon som ser detta. Det är inte så många som brukar sitta vid datorn såhär dags på julafton. Min bror och hans familj är hemma just nu. Alexander låter inte mig vara med och leka för jag får inte röra grejerna utan att han blir alldeles förtvivlad, min bror ska prompt titta på Våra värsta år och hävdar att det fortfarande håller. Jag håller inte med. Det tjugo år gamla avsnittet de visar just nu känns det dessutom som att jag sett ungefär en miljon gånger. Jag dör av tristess.
    Erik var här en sväng förut. Det värsta på hela dagen var när han åkte. Jag hatar julafton. Jag tror jag ska koppla in mitt playstation sen och sätta mig där alldeles ensam.. eller kanske kika på nån film. Det går inget intressant på teve just nu heller nämligen. Men först ska jag sätta mig och plugga. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0