Grattis Joni, ikväll blir det kalas!

Om nån timme tänker jag knallra iväg till bussen. Joniboy fyllde år häromdagen och har kalas ikväll. Förra året här han fyllde år åkte han, Foffe, Caroline och jag till Tallinn och det känns inte alls som att det är ett år sedan. Vill knappt tro på det trots att jag vet att det är så. Alltså... den resan var väldigt udda. Herregud. Den var fullsmäckad med brittiska kukar, otäcka balter som stirrar på en genom trappor och fönster, fula svindyra kappor och trollkarlar från Katrineholm. Hoppas att den här födelsedagen blir nästan lika rolig och hoppas att jag inte spyr på Carolines skinnjacka.
    "Det gör inget, jag har tvättat den!" Haha :)

Jag och Joni på Tallinnfärjan. Första kvällen. Den var blöt.. omg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0