Back to schoolin

I torsdags kändes det som att jag skulle vara ledig i en evighetslång fyradagarshelg. Den där evigheten tog slut fortare än kvickt och här sitter jag nu, redo att knalla iväg till bussen som ska ta mig till tåget som ska ta mig till stationen i Jönköping för att sedan gå till fots sista biten. Suck. Men bo? Bo där? Jag vet inte om jag vill. Jag är inte överförtjust i den där stan faktiskt. Man måste nästan vara uppväxt där för att älska den. Vi får se.
    Jag har inte läst så mycket som jag tänkte att jag skulle läsa. Istället sov jag, spelade tevespel och sov lite till. Enda dagen jag läste var igår. Men nu i veckan blir det till att begrava näsan i böckerna och inte komma fram förrän det blir tö. Fast vi får väl se hur det blir med den saken...

Jag är glad.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skolan är blä nu! Men vi kan ju se fram emot lördag iaf! För jag räknar med att det blir av! ;D

2008-12-09 @ 19:04:23
URL: http://pytte.devote.se/
Postat av: Nymphaea

Det räknar jag också med!

2008-12-11 @ 09:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0