4-dagarshelg

Jag ska ägna mig åt min tjej en stund nu. Lara. Har nämligen en fyradagarshelg just nu och det känns så jäkla gött! Jag kan ju passa på att få lite läsning klar men jag är inte alls sugen. Den ena boken är iof lite lättare att läsa för den har samma typsnitt som de svenska Harry Potter-böckerna. Det underlättar mer än ni tror! Men nej, Lara först. Jag saknar henne lite. Vissa dagar blir jag arg för att de har skjutit upp PS2-releasen av TR Underworld till slutet av Januari, det är en sån dag idag. Jag var inne i en affär i Jönköping i torsdags och pillade lite på XBox-versionen av spelet. Suck.. det är så fint.

Jag har nu tre dagar kvar av min helg och jag har ingenting planerat alls! Så skönt. Jag hade planer för helgen men de sket sig ganska totalt, fick jag reda på häromdagen. Så jag ska bara lata mig, spela TV-spel, läsa om strategisk- och politisk kommunikation och kanske kramas lite med Erik eller Yoko. Dricka glögg. Det får vi inte glömma. Glögg och pepparkakor. Jag satsar på att gå upp minst tio kilo under december. Eh nä, men det rättfärdigar allt godis. Sådeså.


Om den är för liten för er, klicka upp:


Kommentarer
Postat av: Ghaaaaaaaay

Du kan ju köpa nya Tomb Raider spelet på xbox360 till mig i julklapp så har du en ursäkt att hälsa på i skara! hehe

2008-12-09 @ 21:33:48
Postat av: Nymphaea

Ja det kan jag ju göra! Det kostar ju bara 600-700 spänn! It's nothing! :P

Du kan köpa det till dig själv så har jag en ursäkt att hälsa på i Skara! Haha :D

2008-12-11 @ 09:43:08
Postat av: Ghaaay x 666

eller så köper du det till digsjälv på 360 och kommer hit och spelar... eller åker till någon annan trevlig människa mer 360 för det är snyggare på 360 än på PS2! höhö



eller så skiter vi i det :P

2008-12-11 @ 17:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0