Underbart i telefon

Jag lyssnar i telefon. Det är underbart. Jag sjunger. Det jag kan. Det är svårt. De har ändrat tonart. Det blir aningen för lågt för mig. Men det gör inget. Jag har världens största leende i ansiktet och det gör ont.
    Caesars. På Way Out West. Mikael ringde. Jag fattade inte vad det var först. Det lät som Caesars. Han lade på. Jag kollade spelschemat. Det var Caesars! Jag ringde snabbt som fan upp. Och nu sitter jag här. Har lyssnat på Spirit och Paper Tigers. Mina sista mobilpengar försvinner. Men det gör inget. Det är det värt. Utan tvekan. Härligt. Yes. Jag är glad!

Tack :)


Kommentarer
Postat av: Chabo

Så gott att du mår bra och är glad! Så härligt!

2008-08-10 @ 01:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0