Sent en lördagkväll

Jo, gårdagens partylösa kväll blev faktiskt lyckad ändå. Carro, Erik och jag satt hemma hos Erik och drack öl eller vin med fruktsoda. Erik har tjatat om den där jäkla vin-o-fruktsodablandningen och jag har tyckt att det låter skitäckligt. Fast så testade jag häromdagen och det var faktiskt riktigt gott! Vi lyssnade på musik, sjöng, bråkade, busade, skrek och lagade byxor. Lagom händelserikt.

Framåt natten gav vi oss ut bland Skövdes hjärndöda och för det mesta värdelösa uteliv. Vi skulle inte gå in nånstans utan bara kolla läget. Det var ganska lyckat. Carro träffade på folk hon inte sett på jättelänge, Erik likaså och jag hittade folk jag inte sett på flera år! Så kändes det i alla fall. Sandra, Mikael, Max, Hanna.. folk. Det var nästan så att jag kände ett tag att vi borde gått ut tidigare och knökat oss in någonstans men det var bra som det var. Framåt halv tre tror jag vi begav oss tillbaka. Carro drack ett glas vatten och vinglade nerför trappan igen. Erik och jag höll koll på henne så att hon åtminstone klarade sig hela vägen ner. Sen slängde jag mig i sängen och somnade i samma ögonblick som ögonen slöt sig. Tror jag. Fan vad jag var trött.















Har snott alla bilder från Erik förutom den första som är min! (Nähä, den är jätteful och blixten ville inte vara med..) Plus att Carro plåtade den med Erik på.. hmm. Logiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0