Mexikanen

Jo, det är jag det. Svårt att tro.
    Mina föräldrar och jag hade en rolig diskussion förut som handlade om frågan om jag någonsin varit bebis eller inte. Bra fråga. Jag hade massa hår när jag föddes. Kolsvart. De hade knappt sett en unge med så mycket hår förut. De tyckte att jag såg ut som en mexikan när jag kom ut. Eller "Trollet" som det också blev.
    Sen när jag fyllde ett hade jag hår till axlarna och lugg. Snyggt friserat. När man är ett har många barn knappt fått fjun på huvudet. Jag tyckte att jag såg ut som i alla fall tre år på kortet. När man fyller ett är man fortfarande bebis. Mamma förklarade för mig att jag faktiskt aldrig varit bebis på riktigt och att jag försökte åka skateboard i hallen när jag var sex månader.


Jag är ett par veckor gammal.


Min ettårsdag. Haha!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men söt var du iaf! :)

2008-08-12 @ 00:17:55
URL: http://beetlejuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0