Inspark + undulaten är friad

Hojt till alla.
    Jag hoppas att ni har insett och har förståelse för mitt långa avbrott i bloggandet. Jag har haft allt för mycket annat att tänka på. Hälften av min vakna tid spenderas nu i Jönköping. Insparksveckan var full av aktiviteter hela dagarna. Upp klockan fem på morgonen och gå och lägga sig klockan ett. Jävla pendling. MEN... det är ju värst nu. Senare kommer det inte bli så sena kvällar i alla fall. Sov hos Britta & Johan en natt, hotell en natt (!) och kommer att sova hos klasskamrat Emma imorgon. Imorgon är det sittning. Avslutningen på hela insparken. Mitt i allt detta har vi även haft föreläsningar.. klockan åtta på morgonen.. efter att ha varit ute på kåren dagen innan. Lyckat. Ambitionen och energin bland studenterna har varit hög.. om de ens lyssnat. Ehum.. (jag har tagit lite bilder.. orkar bara inte ladda upp dem!)

Helgen spenderade jag hemma i Skövde med Erik och Lucia. Lucia är Carros lilla underbart söta katt-bebis. Erik och jag fick agera extramamma och extrapappa under tiden Carro var i Skaauune. Det var roligt. Jag är sönderriven. Sen har även min älskade lilla sötpippi Yoko blivit nästan helt befriad från alla anklagelser vad det gäller min plötsliga sjukdom och hon har nu fått flytta tillbaka ner till köket. Hon blev överlycklig!
    Läkarna vet lite mer nu än förut men är inte helt på det säkra ändå. De har lyckats konstatera att jag för sjuttioelfte gången i mitt liv har haft en lunginflammation. Lunginflammationen har orsakats av en allergisk reaktion på nånting jag har andats in. De vet bara inte vad. Känns tryggt. Mina lungor är nu ganska förstörda och jävligt känsliga för det mesta. Får jag lunginflammation en gång till kan det gå ganska illa. (Precis som att det inte varit riktigt illa de två senaste gångerna!?) Suck.. men.. sådär. Nu vet ni lite mer. Om någon ens varit nyfiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0