Försenat möte

Om en liten stund ska jag åka in till stan och möta Carro. Det är nån medeltidsmarknad i stan. Arn och bös. Jag känner egentligen att jag har ganska mycket att göra nu, typ leta upp antagningsbesked och saker att ha med på måndag! Men jag kanske hinner senare. Det ska bli skönt att komma ut lite bland folk också. Och jag kan inte säga nej till Carro. Jag vet inte hur man gör. Hon är så söt :)
    Okej. Samtidigt som jag skrev nu så ringde hon. Hon hade precis vaknat upp hos Erik, fortfarande full sedan gårdagen. Jag har lagt på men skrattar fortfarande åt henne. Haha. Hennes kommentar "Jag vet inte vad jag gjorde igår!" svarade jag "Men shit! Vad gjorde du!?" på, innan jag kom på att det var en onödig fråga att ställa. Jag tar bussen efter den jag har tänkt att jag skulle ta. Hon behövde få lite tid på sig att duscha. Hahaha!

Jag <3 Carro.

Ikväll blir det homecoming-party hos Kotten och Emma. Ska bli skönt. En sista urladdning inför måndagens skolstart. Och varfan har jag gjort av antagningsbeskedet!?

Kommentarer
Postat av: erik

carro smittas...

2008-08-16 @ 17:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0