Det som börjar dåligt kan sluta bra

Strax efter klockan två i natt vaknade jag av att någon kröp upp i sängen. Erik, som skulle stanna i Göteborg över natten, hade bestämt sig för att åka hem istället. Först blev jag glad, sen blev jag arg eftersom jag tyckte att han var dum som inte stannade i Gbg när han skulle göra det. Sen blev jag glad igen, pussade på honom en stund och sen somnade jag om. Ett mycket trevligt slut på en annars ganska pissig kväll.

Så idag har vi haft en stanna-hemma-dag med undantag för en tripp till Willys för att vi inte skulle svälta ihjäl. Mat kan vara bra. Fast inte om man skär sig i fingret när man ska skära baguetter som en viss klant (Erik naturligtvis, inte jag!) gjorde.. Gött. Hela Skövde har varit dagen efter idag. Plus att det var kallt. 1a september imorrn. Hejdå sommaren. Välkommen mysiga hösten utan getingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0