Dåligtväder superman

Jag sitter här och tänker. Som vanligt. Har tagit en del idag. Men det är skönt att prata. Skönt att få saker ur sig som man kanske velat säga ett tag. Men ibland är inte allting så kul. Och tur är väl det.
    Har precis sovit i nån dryg timme. Jag tror jag ska sova lite till. Fast till musik denna gången. I sängen också. Inte slockna i soffan som vanligt. Jag är så trött jämt. Det är tanketornadon i huvet som gör det tror jag. Men det är skönt att ha en också.. sen är det skönt när den där tornadon lugnar ner sig. Kanske bara för ett tag. Men, lugnar sig, det gör den. Det känns bra.

Sitter och njuter av Donovan. Sunshine Superman. Pojken har sån len röst och härlig dialekt. Hans gitarrspel är inte så "vackert" men väldigt mysigt. Han lärde John Lennon spela gitarr. Jag förstår det. John blev roligare spelmässigt efter det. Hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0