Bebis och inflyttningsfest

Igår var päronen och jag på KSS och hälsade på min brorsdotter Filippa. Så jäkla liten var hon så jag nästan ville gråta. Sju veckor för tidigt född.. då är man inte så stor. Hon vägde 1955 gram när hon föddes och fick inte behålla nån mat de första dagarna. Hon matades med 15 ml. Sjukt. Så liten. Men såå söt! Hon var en jättefin liten tjej. Skönt :)

På kvällen var det inflyttningsfest hos Emma och Kotten.
     Ni som följer min bilddagbok har redan sett en massa bilden från festen och jag har inte så mycket mer att säga. Det var en trevlig tillställning. Inte för stökigt men heller aldrig långtråkigt. Eller.. de flesta satt ute på balkongen (den var rätt stor) och rökte hela kvällen. Jag satt där ute först men isåg snart att det kanske inte är världens bästa tillfälle för mig just nu att sitta och andas ner en massa rök i lungorna. Så jag gick in. Där inne var det väl inte direkt så mycket drag om man säger så.. och lite senare framåt kvällen så drog några förlorade själar iväg ner på stan. Krogen. Fy bubblan. Dit tänkte jag inte följa med. Men å andra sidan var jag verkligen inte på festhumör och planerade redan tidigt under kvällen att åka hem. Jag är glad nu att jag stannade men hade jag åkt hem hade det nog inte spelat så stor roll. Sådeså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0