(Without) Ticket to Ride

image132

Jag har redan laddat upp den där på bdb, jag vet. Skit samma. Jag å min moppe Onsdag gav oss ut på en liten tur i den vackra vädret.
    Jag var ute runt lunchtid och promenixade. Det var inte så smart. Jag var bara ute i en halvtimme men på de trettio minutrarna hann huvudet bli som en mosad mums-mums och benen kändes som nykokt spagetti när jag kom hem. Så varmt var det! Å jag brukar ändå gå ut och gå ofta, jag kan gå i milatal utan att bli trött.. Nästa gång ska jag gå lite tidigare eller senare. Efter ett tag fick jag dock tråkigt men kände inte för att gå ut på en till promenad, det hade jag fått nog av för dagen. Jag knuffade ut Onsdag ur förrådet och åkte till päronens jobb och fikade. Precis lagom. Hade ingen annanstans att åka heller riktigt så.. Haha. Fy vad tråkigt. Det känns som att jag är arbetslös.. vilket jag för tillfället är också. Tur att jag bor hemma. Fast på måndag ska jag jobba igen! Whoopiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0