Walking with dandelions

Kom precis hem från jobbet, mör som fan. Jag gick hem. Det är väl inte så farligt att gå därifrån egentligen.. det tar knappt en timme men det var ju så jäkla varmt. På morgonen däremot, då var det kallt så jag hade ju byltat på mig ordentligt! Summa = jag frös inte direkt på vägen hem. Jag bara kände att sånt här underbart väder får man fan ta vara på!

Igår såg jag min första maskros för i år när jag var på väg till jobbet. Vad glad jag blev. Den var liten, ihopsjunken och alldeles missbildad men det var ändå en maskros och alla maskrosor har samma värde i min värld! Jag var glad hela kvällen. Jag.. gillar maskrosor. Rätt mycket faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0