Tidsbrist tror jag

Hmm. Det verkar inte bli några festivaler för mig i år. Ingen kan någonsin bestämma sig för om eller vart de ska åka.. jag likaså. Nästan alla festivaler är ju fan svinbra i år och jag vill åka på dem alla. That is impossible though. Det blir dyrt. Det tar upp mycket tid. Jag ska jobba och eventuellt även leta lägenhet och skit. Nej fy. Gah. Pengarna känns verkligen som ett problem. Vill tatuera mig. Har kommit på en ganska rolig grej men tror att i alla fall både jag och Lotta kan dö av skratt om det vill sig illa. Jag har ändrat på den lite i huvet från originaltanken... en text vore passande ihop med den. Och så vill jag spara. Jag är iof två tusen spänn ifrån mitt mål så jag fixar det nog.
    Sen har jag ju en Londonresa att se fram emot. Tror det kan bli roligare än alla festivaler ihop i sommar. Så länge som jag har längtat efter att åka till London.. är ungefär lika länge jag haft ett medvetet tänkande! Haha.

Imorrn ska jag till käftis igen. Fy bubblan. Å sen ska jag jobba på kvällen. Jag vill verkligen inte, egentligen vill jag bara sova resten av dagen sen. Äh. Sånt händer. Imorrn ska jag dessutom (när bedövningen släppt) ringa och beställa klipptid.. och.. bestämma mig för om jag ska go back to natural eller inte. Trivs jag inte blir det rött igen. Haha. KLIPP AV SKITEN CICCI!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0