Teknikens värld

Tekniska problem
   Inför sista anmälningsdag är det väldigt många som besöker studera.nu samtidigt och det kan ibland bli problem med att logga in eller söka utbildningar.
   Försök igen om en liten stund!

Paniiiiiik! Jag har suttit i flera timmar och försökt anmäla mina val på studera.nu. Efter många tårar igår och kraftig ångest halva natten så bestämde jag mig för hur jag skulle söka. Jag hade bestämt engelskalärare. Tänkte ringa B och fråga vad man läste för kurser och hur det var upplagt men jag kunde inte få tag på henne förrän fyra idag så jag tänkte förut skit samma och bestämde att inte söka det i första val i alla fall. Nu blir det organisationskommunikation på medie- och kommunikationsvetenskapliga programmet i Jönköping. Fast studera.nu funkar inte. Jävla skit! Klockan kommer hinna bli fyra innan jag kan anmäla mig och jag kommer hinna ringa B och jag kommer hinna ändra mig till engelskalärare igen.

Helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0